Ανοίγω το Twitter και το πρώτο Tweet που διαβάζω γράφει αυτό:
(το όνομα του χρήστη το καλύπτω γιατί είναι prive λογαριασμός αν και με 450+ followers)
Μετά επισκέπτομαι το site MindRadio.gr (το οποίο δεν γνώριζα αλλά είχα ακουστά) και το πρώτο που βλέπω είναι το logo του site.
Κι έτσι έχουμε τον εξής συνειρμό που μου γεννιέται:
ξεφτίλα + mindradio + Μποφίλιου + κ**** + ΟΤΕ connX
Μπορεί να είμαι ο μόνος άνθρωπος που κάνει αυτόν τον συνειρμό. Μπορεί όμως και όχι.
Στη δεύτερη περίπτωση το brand δέχεται αρνητική δημοσιότητα ανεξήγητα και χωρίς λόγο από μια αστοχία (αν είναι κι όλας γιατί δεν άκουσα εγώ την εκπομπή αλλά διάβασα κάτι που ειπώθηκε γι'αυτή).
Που θέλω να καταλήξω;
Ότι στον κόσμο της επικοινωνίας, ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου έρθει η σφαλιάρα (γενικά μιλώντας) και ποτέ δεν ξέρεις (δυστυχώς) ποια είναι η αδυναμία που θα την μετατρέψεις σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ποιο το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ξαφνικά θα σου βγει αδυναμία.
Αλλά γι'αυτό δεν είναι τόσο γοητευτικός αυτός ο χώρος;
0 ενδιαφέροντα σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου