Ακολούθησε τα δύο παρακάτω παραδείγματα – μοντέλα εκδήλωσης:
Μοντέλο εκδήλωσης 1 - βράδυ
Κάλεσε τους δημοσιογράφους βράδυ, γύρω στις 8 σε ένα επίσημο μέρος, ένα ξενοδοχείο, ένα εστιατόριο ή μια πρεσβεία έτσι ώστε να κάνουν τον κόπο να ντυθούν επίσημα, μην είναι με τα τζιν.
Στις 8 όλοι είναι αρκετά κουρασμένοι και οι περισσότεροι έρχονται απευθείας από το γραφείο χωρίς να έχουν πάει σπίτι. Επιπλέον θυσιάζουν τον οικογενειακό τους χρόνο γι’αυτή την εκδήλωση.
Αξιοποίησε την ευκαιρία (ότι δηλαδή οι άλλοι θυσιάζουν τον προσωπικό τους χρόνο) για να κάνεις μια εκδήλωση τύπου σεμιναρίου όπου οι άνθρωποι της εταιρείας θα διαβάζουν επί 1,5 ώρα ευχολογίες για την εταιρεία τους (αναλυτικό προφίλ, τους στόχους, το πόσο τέλεια είναι η επιχείρηση κλπ). Μόλις τελειώσεις με τις παρουσιάσεις, μην δώσεις την ευκαιρία στους δημοσιογράφους να κάνουν ερωτήσεις.
Μόλις τελειώσει η παρουσίαση, βγάλε συνολικά δύο (όχι παραπάνω) δίσκους με finger food για συνολικά 50 άτομα. Φρόντισε όμως στην πρόσκληση να αναγράφεται ξεκάθαρα η φράση “θα ακολουθήσει δείπνο” έτσι ώστε όλοι να είναι νηστικοί. Έτσι θα εκτιμήσουν δεόντως το ένα κεφτεδάκι που τους αναλογεί (αν προλάβουν το δίσκο).
Μοντέλο εκδήλωσης 2 - πρωί
Διοργάνωσε την εκδήλωση πρωί, γύρω στις 10, σε ένα μέρος μακριά από το κέντρο (η Βάρκιζα είναι ένα καλό παράδειγμα).
Θα δώσεις την ευκαιρία στους δημοσιογράφους να δουν πως είναι η πρωινή κίνηση, κάποιοι θα το δουν ως εκδρομή αφού θα κάνουν πάνω από 1,5 ώρα μέσα στο αυτοκίνητο.
Φρόντισε να γίνει μεγάλη παρουσίαση, περίπου 2.5 ώρες με βαρετές παρουσιάσεις και ευχολόγια (κλασική συνταγή).
Μην δώσεις την ευκαιρία στους δημοσιογράφους να κάνουν ερωτήσεις, μόλις τελειώσεις όσα έχεις πει, κι έχει πάει 1 το μεσημέρι, κήρυξε τη λήξη της εκδήλωσης και κέρασε κουλουράκια και καφέ.
Άλλωστε 1 το μεσημέρι χρειάζεται ένας καφές για να κρατήσει ξύπνιο το δημοσιογράφο στη μεσημεριανή κίνηση στο δρόμο της επιστροφής του από το τέρμα Θεού μέχρι το γραφείο.
Και στα δύο παραπάνω παραδείγματα είναι κρίσιμο να έχεις στείλει ενημέρωση (δελτίο τύπου) σε ότι μέσο υπάρχει στην Ελλάδα (από τοπικές εφημερίδες μέχρι blog) ΠΡΙΝ αρχίσει η εκδήλωση έτσι ώστε όλοι οι άλλοι να έχουν την ενημέρωση ΠΡΙΝ τους δημοσιογράφους που παρευρίσκονται στην εκδήλωσή σου.
Τέλος μην ξεχάσεις να δώσεις στους δημοσιογράφους το Δελτίο Τύπου τυπωμένο σε χαρτί (όχι φυσικά ψηφιακά) καθώς και ένα πολύτιμο δώρο όπως ένα πλαστικό στυλό κι ένα μπλοκάκι με τα λογότυπα της εταιρείας.
Τα παραπάνω δύο παραδείγματα έχουν λάβει αφορμή από πραγματικά γεγονότα και οδηγούν στην απόλυτη εύνοια του δημοσιογράφου…
Αν θες να μάθεις να γράφεις και Δελτία Τύπου, πάτα εδώ για άλλο ένα πολύτιμο μάθημα PR.
4 ενδιαφέροντα σχόλια:
Καλό! Γέλασα πολύ! Το ίδιο δυστυχώς ισχύει και για την Βουλγαρία...
Πολύ καλό. Μπράβο για το άρθρο. Έξυπνα αντιπαραδείγματα. Κανονικά έπρεπε να πεις και ονόματα εταιρειών που σε έχουν "τσακίσει" με τις μακακίες τους αλλά ας είναι....
ε κρίμα είναι αυτό...
αν και όσοι έχουν πάει σε τέτοιες εκδηλώσεις έχουν παραδείγματα να πουν ;-)
χαχαχα! ευγε! :)
Δημοσίευση σχολίου